Cum educi bebelusul de 11 luni jumate?!!!

13:36





Va anunt din start ca acesta nu este un material lung si stufos documentat de catre mari pedagogi si terapeuti in psihologie infantila.
Aceasta este o postare ce se vrea funny si de bun simt:) Nu stiu daca o sa-mi iasa niciuna, nici alta.

Puiul mamii de 11 luni jumate debordeaza de personalitate si stie foarte bine ce vrea, da, deja!!!
Si cum ochii vad, inima cere, desi ma straduiesc din rasputeri in calea vijeliei sa nu apara obiecte periculoase, nepermise etc.
Ce sa vezi, totusi din  lipsa acuta de somn si liniste am uitat nemernicia de incarcator, in priza evident.
Cum weekend-ul a fost mereu partea mea preferata din saptamana, si acum este la fel...ca doar e si tati acasa si tati are nervii odihniti si e plin de creativitate, deci tocmai bun sa stea cu muza cea mica pret de 5 minunte cat eu fac orice altceva decat ce-i pofteste inima domnitei.

Si ma apuc sa spal vasele ca deh...ce altceva sa faci in weekend, nu? Pe fundal plosc-buf- paf-trosc, chicoteli si sughituri ( rasete de bebelusi evindent) semn ca se inteleg bine.
La un moment dat se face liniste iar creierul meu ce tanjeste dupa o clipa de liniste se cuibuseste in cutia craniana pana cand zbangggggg!!!!!! Butonul de panica se activeaza! Daca e liniste e clar ca nu-i bine, si in drum spre dormitor imi fac o mie de scenarii cu lucrurile nepermise(momentan) pe care le pot face inamicii, cum ar fi uitatul la televizor. Ma apropii ca felina sa nu sperii prada, sa nu cumva, miseleste, sa inchida televizorul si sa-mi spuna: " cum draga, copilul cand stau eu cu el e tacut, linistit si cuminte, doar cu tine are toane." si cand ce sa vezi , televizorul spre surprindere mea nu mergea dar copilul savura si se amuza de o frumusete de incarcator de telefon.

Deznodamantul?! Una bucata copil urland din rasputeri ca vrea incarcatorul, tatal: socat ca doar nu avea ce sa i se intample rau sub supravegherea lui atenta, mama adica eu: ISTERICA!

Si acum revin si la titlul postarii, desi nu sunt doctor in educatia copiilor stiu ca bunul simt imi dicteaza asa: daca ai apucat sa-i spui NU, atunci NU ramane. Iar daca ai impresia ca la 11 luni jumatate nu intelege ce inseamna NU si ca nu merita sa "iriti" copilul folosind NU atunci cand tu consideri ca este cazul, soc si groaza dar peste 2 ani vei avea cel mai needucat si rasfatat odor.


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images