O brad frumos..... o brad frumos... de unde te cumpar mai ieftin?!?!

13:44


Sunt cunoscuta si para cunoscuta in cercul de prieteni ca sufar de "obsessive christmas disorder".
Incep sa ma gandesc la Craciun de la Paste, sufar de nostalgie dupa revelion, lunile ianuarie si februarie imi par horror de gri si as face bradul, daca nu s-ar ofili, din iunie.

Evident casa mea, incepand cu 1 decembrie al fiecarui an, este un muzeu dedicat Craciunului.
Iar Magic FM chiar este radioul lui Mos Craciun:)
Am o mie si una de decoratiuni si luminite, si le tin pe toate minte, desi anual ca orice maniac compulsiv depresiv ce se respecta imi cumpar ceva tematic nou. Nu uit sa scot din cutie nici macar ultima steluta rapciugoasa, rupta si prafuita. Cele mai vechi elemente de decor sunt de o varsta cu mine: un mos Craciun de ceara...ce dupa 31 de ierni a mai ramas doar forma de el, iar culorile i le intuiesc chiar si eu, si inca vreo doua globuri de sticla comuniste pana in cel mai mic detaliu.

Pe cele mai dragi decoratiuni le-am mostenit impreuna cu o fata de masa cu mosi si reni de la matusa mea si sunt nepretuite. Cred ca imi amintesc aproape fiecare Craciun din copilarie cand ne strangeam toata familia, matusi, verisoare, unchi si impodobean impreuna bradul.
Amintirile copilariei sunt cele mai de pret comori si chiar daca, din pacate,  azi nu mai suntem toti impreuna fizic de sarbatori, la noi Craciunul a fost si este sarbatoarea nr 1.

De luminitele din oras sau piete de Craciun nu cred ca mai are sens sa va spun ca le ador, nu?

Stiu...o sa-mi spuneti ca Mosul nu exista si a fost inventat de Coca Cola, ca sarbatoarea este una a consumerismului ...well I DONT GIVE A FUCK!!! I LOVE XMAS!!!

Bradul..well bradul first of all trebuie sa fie brad! nu plastic, nu crengi atarnate de perete in forma trista de bradut, nu in ghiveci, NU, bradul este brad, si il cumpar in fiecare an in primul weekend din decembrie, fie mai inalt, fie mai scund, mai rotund sau mai stufos, sta cuminte pe balcon pana in weekend-ul dinaintea Craciunului cand scot comorile din cutii si il imbodobim impreuna de la cel mai mic la cel mai mare.
Norocul meu, si al oricarui iubitor de Christmas trees, este ca mai toate magazinele mari de bricolaj aduc incepand cu 1 decembrie brazi pe toate gusturile si buzunarele, preturile incepand de la 50 de lei pana la 150 de lei. Unde mai pui ca pt o suma modica de 5 lei il impacheteaza frumos in plasa verde si pentru inca 5 lei il fezandeaza domnii de la magazin ca sa-ti intre tie in suportul de acasa. Asa ca in Obor sau in alte piete, unde aceiasi braduti costa de la 100 de lei in sus, te de duci doar daca ai nervi si chef sa te tocmesti.

Provocarea acestui sezon: -Cum salvezi bradul de copilul umblator si rontaitor? Dar de ceilalti 5 copii ai prietenilor care vin in vizita?

Spor la decorat..eu ma duc la renii mei sa-i pazesc de a mica, sa nu le rontaie vreun ochi sau nas
:D



You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images