Nu mai intreba cand vine urmatorul

12:29


Surpriza, s-ar putea sa nu vina. Soc, s-ar putea chiar ca acest subiect sa fie unul tensionat pentru cuplul respectiv. Asa ca te rog, te implor, nu ma mai intreba cand vine urmatorul!!! Nici eu nu te intreb de ce nu te ia de nevasta, sau de ce sotul tau pare sa fie insarcinat. Nu te intreb nici de ce ai pus treizeci de kile pe tine, fara motiv, in timp ce eu (care surpriza, m-am ingrasat 20kg pe timp de sarcina), port blugii din liceu.
Nu te intreb nici de ce nu iti ingrijesti dantura, sau de ce nu esti atenta ca omul tau tocmai a primit un mesaj de la amanta. Stii de ce? Pentru ca nu ma intereseaza daca omul are sau nu amanta, doar nu e al meu. Asa cum nici viata mea nu e a ta. Nu mai intreba cand vine urmatorul, pentru ca esti cam a 55500904920420940349209 persoana care o face. Si din pacate, la un moment dat, mintea mea s-ar putea sa se scurtcircuiteze, si tu sa fii nefericita castigatoare a unui pumn. In gura. In gura aia cu care ai grija sa ma intrebi cand il fac pe numarul doi.

Despre de ce Nu fac al doilea copil, intr-un alt Sunday Post, desigur :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images