Scrisoare catre un pui de unicorn!

12:06


Mai am un pic si fac un an! Un an de nopti nedormite si zile ale caror ceasuri nu stiu unde si cand se duc.
Un an in care am vazut mai multe rasarituri de soare decat am vazut in cei peste 15 ani de concedii si weekend-uri la mare cu gasca sau iubitul. Mai multe decat mi-as fi dorit, desi ce-i drept natura e spectaculoasa. 
Un an in care mi-am tuns parul lung de pana la mijloc, scurt, foarte scurt, mai scurt ca al multor domni cool de astazi, si nu pentru ca nu mi-as fi iubit podoaba capilara si nici nu am avut probleme cu el dupa nastere. Dar la 3 ore amarate de somn pe noapte cine naibi mai are chef de bigudiuri si alte obiecte de infrumusetare, ce sa mai zic ca la una din rarele vizite la coafor dupa ce a aparut minunea, am crezut ca intru in pamant de rusine cand,  coafeza, pe un ton semi exasperat imi spune in gura mare in salon si salonul plin ochi: "uite un ghemotoc de par! Ai mancare in par!!! Aaaa nuuuuu, e laptic, e laptic de bebe incalcit in parul tau, noroc ca e la spate. Eu il tai sa stii!!!" Norocul meu, nu ca era caltzul cu lapte la spate, ci ca era "laptic de bebe" si nu caca, probabilitatea sa fi gasit astfel de lucruri in parul meu era foarte mare. 
Revenind la subiect, de solstitiul de iarna puiul mamii face un an. Nu ma consider o a tot stiutoare si nici vreun geniu nu sunt, dar in cele 31 de veri implinite cred ca am strans un bagaj (de cala macar) pe care sa imi doresc sa il transmit minunii.
Sper sa reusesc sa o invat ca:
1. Fericirea este un sentiment de care suntem singurii responsabili!
2. Zambetul sincer si optimist va aduce intotdeauna mai mult decat orice privire dura si vorba urata. 
3. Nimeni, dar absolut nimeni nu este responsabil pentru destinul nostru! Fiecare din noi decide singur ce poate si ce nu poate obtine de la viata, de la partener sau de la job.
4. Prietenii sunt familia pe care o poti alege, daca stii sa alegi, evident!
5. Am sa fiu oricand are nevoie alaturi de ea, am sa investesc pana la ultimul banut din economiile mele sa o sutin sa studieze sau sa-si construiasca un viitor. Dar daca nu va alege niciuna nici alta, atunci economiile le pastrez pentru fondul meu de party si travel after 50's!
6. Fie esti cel mai bun fie esti cel mai slab, mediocru sa nu fii,pentru ca e cel mai trist! 
7. Eu, tata, bunica, matusa si tot familionul vom imbatrani, cel mai probabil urat, vom deveni ursuzi si cicalitori, cu siguranta foarte plictisitori, sper sa tina minte ca aschia nu sare departe de trunchi!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images