Shopping, what it used to be and what it is today

13:46

Mai stii cum era pe vremuri cand mergeam la cumparaturi, sis?
Stiam in mare despre banii pe care ii aveam in portofel, insa nicidecum despre cei pe care ii puteam cheltui efectiv. Asa ca ajungeam des la limita, atunci cand promiteam uitandu-ne sincer una in ochii celeilalte, ca aceea urma sa fie 'ultima' bluza pe care aveam sa o fi cumparat in acea zi.

Uite la noi doua astazi. Am umplut trei pungi mari si urate de la mega cu biscuiti, branzici, carnita si asa mai departe, toate pentru cel mic. Ai uitat sa iti cumperi gel de dus. Nu-i nimic, cat timp piticul are tot ce-i trebuie, nici nu mai conteaza. Dupa ce am lasat pungile cu mancare in masina, ne-am dat seama ca ne-ar mai trebui totusi si niste extra pampersi. Astia nu sunt niciodata suficienti.
In magazin, am realizat ca vine Mos Nicolae, asa ca a trebuit sa incropim repede cateva cadouri simpatice. Am ales ce ne trebuie si a fost o provocare din nou sa le ducem pe toate pana la masina. Eu cu un camion de jucarie imens sub brat si cu un bax de pampersi infipt in cealalta mana. Tu, cu pungi in ambele maini, iti da seama brusc ca ti-ar mai trebui si o olita pentru bebe. Asta chiar ne-a pus capac. Ne-am uitat din nou una in ochii celeilalte si am ras cu lacrimi. Either it's easy or hard, we still laugh. How cool is that?:-)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images