Vine Mos Nicolae? Oare am fost cuminti?Cadouri de efect!

07:17




Cuminte .... am fost, n-am fost dar am o placere nebuna de a darui in general, si in mod deosebit de sarbatorile de iarna. Cadouri mici sau mari, nu caut sa fie cele mai scumpe sau frumoase ci sa reprezinte ceva. Sa ii aminteasca daca se poate si peste ani celui care le-a primit, de mine. Caut cadouri cu poveste, cadouri care sa provoace bucurie. Asta caut eu cam tot anul cand trebuie sa ofer ceva celor dragi, iar luna decembrie din acest motiv este luna mea preferata!!!
Well... de Mos Nicolae am o traditie proprie.. La mine Mos Nicolae aduce... Dulciuri siii.... Sosete:D ei si aici vine provocarea... Cum le impachetam sa arate cat mai dragut, sa fie personalizate si totusi sa starneasca emotia de va povesteam mai sus.
Pentru personalizat si povesti transpuse in obiecte cu suflet ma bazez pe LE COSE ANIMATE iar pentru restul pe mine evident:)))

Asa ca de impachetat, am impachetat, ghetutele le-am lustruit si acum astept cuminte sa vina seara pe furisi pentru cei mari dar si pentru cei mici Mosul cel bland si bun cu daruri haioase sper, si nu cu nuiele:D

Happy Saint Nicholas!!!





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images