Mai stai

13:57



Ce ai face daca ai putea da timpul inapoi?
Cu siguranta Winnie face referire la momente magice, cu gust de gem de caise. Acel gust dulce-acrisor propriu copilariei, acea perioada a vietii in care prin increderea in povesti orice moment acru, poate deveni in mod mirific, dulce.

La un moment dat mi-am dorit teribil de mult sa evit anumite lucruri pe care le-am trait si cu siguranta daca intalneam pestisorul de aur, i-as fi cerut sa apese pe Rewind, pentru a-mi rescrie altfel povestea. Nici nu mai conta cum, voiam doar sa o fi trait altfel decat cum o traisem.

Acum, ca a mai trecut ceva vreme si am mai inteles cate ceva din mine si lumea din jurul meu, nu as vrea sa mai dau timpul inapoi. Norocul meu este ca am mereu ochii larg deschisi si observ lucruri. A putea observa o situatie, fara a lua actiune, chiar daca arde pielea pe tine este o experienta inaltatoare. E un exercitiu de vointa care iti arata, la final, adevarul asa cum este el si nu asa cum ti l-ai imaginat tu.

As merge insa oricand la plimbare cu Winnie pentru a scrie o alta poveste. O poveste in care toti copiii au acces la educatie si conditii decente de viata, o poveste in care femeile sunt ocrotite, o poveste in care barbatii sunt domnii de alta data si nu in ultimul rand, o poveste in care animalele sunt iubite si ingrijite (si au voie sa doarma cu noi, in pat:) ).

Cu drag,
Piglet

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images